Ugdymas

Pagrindinės ugdymo(si) programos:

Papildomos ugdymo programos ir projektai:

  • Ugdymo programa „Ugdymas vertybių dvasioje“ įgyvendinama pozityvaus ugdymo modelio pagalba, kurios pagrindiniai ugdymo tikslai tai ugdyti vaikų emocinį intelektą, savimonę, savitvardą, socialinį sąmoningumą, atsakingai priiminėti sprendimus, bendražmogiškas vertybines nuostatas, tautinę savimonę, pagarbą kitų tautų žmonėms, jų kultūrai, papročiams, valstybinės kalbos pažinimą naudojant „panardinimo“ (imersijos) metodą , kai ugdymo procesas pusę dienos vyksta gimtąją kalba, kitą dienos pusę – valstybine kalba.
  • „Kimochi” programa (japonų k. kimochi reiškia „jausmas“) , tai smagios, įtraukiančios, naujoviškos ir lengvai į bet kokią ugdymo programą integruojamos veiklos, padedančios vaikams suprasti, kaip galima valdyti savo emocijas, globoti bei rūpintis kitais, kurti tvirtus santykius, priimti atsakingus sprendimus ir konstruktyviai spręsti keblias situacijas. Programos „Kimochis“ idėjos pagrįstos tikėjimu, kad kiekvienas vaikas gali išmokti būti pagarbus, atsakingas, atsparus, atjaučiantis, malonus ir drąsus.
  • „Antroji kalba ankstyvajame amžiuje“ tai metodinės rekomendacijos skirtos pedagogams , kurie 3-6 metų vaikus lietuvių kalbos moko įstaigose, ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programas vykdančiose tautinių mažumų kalba. Šios rekomendacijos Ugdymo plėtotės centro išleistos 2014 metais.
  • „Time 4 English“ ankstyvojo anglų kalbos mokymo programa skirta 5-7 metų vaikams. Anglų kalbos mokymo programa nukreipta šnekamosios anglų kalbos mokymui. Medžiaga perteikiama žaidimų forma, mokantis dainelių, eilėraščių, dialogo. Mokoma atsižvelgiant į psichologines mažųjų ypatybes, jų galimybes įsisavinti medžiagą. Vaikai mokosi anglų kalbos atlikdami trumpas ir įdomias užduotis su programos personažais- dainuodami, mokydamiesi skaičiuočių, žaisdami judriuosius ir didaktinius žaidimus.
  • SaulyTUČIAI – tai pirmoji interaktyvi animacinė multimedijos priemonė lietuvių kalba, skirta ikimokykliniam ugdymui. Tai penkių animacinių filmukų serija vaikams, sukurta edukaciniais tikslais ugdyti 3-4 metų mažylių pažintinę, komunikacinę, meninę, sveikatos ir socialinę kompetencijas. Animacinės priemonės ,,SaulyTUČIAI ‘‘ rengimą konsultavo Lietuvos edukologijos universiteto Vaikystės studijų katedros dėstytojai. Šios priemonės pagalba 4-6 metų Darželio vaikai mokosi valstybinės kalbos.
  • ,,Kaip draugauti, kad išvengti smurto ir patyčių“– tai projektas įgyvendinamas nuo 2016 m. spalio mėn. , projekto tikslas – padėti vaikams įveikti socialinius bei emocinius sunkumus, siekti geresnės vaikų emocinės savijautos, ugdyti emocinį intelektą – gebėjimą suprasti, atpažinti savo jausmus, suvokti savo emocijų priežastis. Gebėjimas susitvardyti, įsijausti į kito žmogaus jausmus, sugebėti teikti teigiamas emocijas aplinkiniams, juos įkvėpti. Išsiugdžius emocinį intelektą, žmogus sugeba įveikti stresą, skausmą, nusivylimą ir kitus nemalonumus.
  • Zipio draugai“.  Tarptautinės programos  tikslas – padėti 5–7 metų vaikams įgyti socialinių bei emocinių sunkumų įveikimo gebėjimų, siekiant geresnės vaikų emocinės savijautos. Programa „Zipio draugai“ moko vaikus, kaip įveikti kasdienius emocinius sunkumus: atstūmimą, vienatvę, patyčias ar priekabiavimą, sunkius pokyčius. Padeda suvokti ir skatina kalbėti apie savo jausmus, ieškoti būdų su tais jausmais susitvarkyti. Moko vaikus empatijos, susirasti draugų, kreiptis paramos ir ją priimti bei padėti aplinkiniams. Padeda ne tik nesileisti būti patyčių aukomis,  bet ir patiems netapti priekabiautojais.
  • „Visa Lietuva skaito vaikams“ iniciatyva, kilusi iš „XXI amžiaus ABC“ fondo projekto inicijuoto Lenkijoje 2001 metais „Visa Lenkija skaito vaikams“, skirta skaitymo populiarinimui Europoje. Darželyje ši iniciatyva pradėta įgyvendinti nuo 2005 metų. Skaitydami vaikui 20 minučių per dieną palaikome ir skatiname jo intelektinę bei emocinę raidą, kuriame laimingą vaikystę, taip pat tvirtus suaugusio ir vaiko ryšius. Lietuvoje iniciatyvą „Visa Lietuva skaito vaikams“ koordinuoja Mažojo princo fondas.
  • „Biblioteka kuprinėje“ tai dar vienas Darželyje nuo 2012 metų įgyvendinamas, Mažojo princo fondo koordinuojamas projektas, kurio tikslas yra supažindinti vaikus su šiuolaikine vaikams ir jaunimui skirta literatūra, priimti knygą kaip visumą, skatinti domėtis knygos kūrimo procesu organizuojant susitikimus su jų autoriais, iliustratoriais, vaikiškų knygų leidėjais, aktoriais, kurie dažnai įgarsina vaikams skirtas „audio“ pasakas.
  •  „Noriu augti sveikas“ programa parengta Darželio auklėtojų bei visuomenės sveikatos priežiūros specialisto. Programos tikslas – sveikos gyvensenos propagavimas, pasitikėjimo savimi ir bendravimo įgūdžių ugdymas.
  • ,,Žalioji klasė“ – tai darželio auklėtojų inicijuotas projektas vykdomas nuo 2015 m. Darželio teritorijoje įkurtas ekologinis daržas-laboratoriją ir šiltnamis. Visų grupių vaikai dalyvauja augaliukų daiginimo, sodinimo, priežiūros, puoselėjimo procese. Tokiu būdu vaikai tampa gamtos dalimi-stebi augalo virsmą- nuo sėklos iki patiekimo lėkštėje
  • ,,Žalia pėda“ – tai unikali ekologinio ūkio, vaikų sodininkavimo iniciatyva, kurios dalyviu darželis yra nuo 2016 m.  Projekte „Žalia pėda“ dalyvaujančioms ugdymo įstaigoms sodeliams kurti buvo padovanotos sėklos, vaiskrūmiai, sodo priemonės. Visa darželio bendruomenė sodino augalus, kartu kūrė ir ateityje puoselės darželio sodą.
  • eTwining“ platforma skirta mokytojų  tarptautiniams ryšiams skatinti, įgyvendinti bendrus projektus, dalintis gerąja patirtimi. Dalyvaujame nuo 2015 m.